T-SHIRT – DIY

4/10/2016



http://monafactory.blogspot.com/2016/04/t-shirt-diy.html

T-shirt, początkowo noszony jako bielizna przez amerykańskich żołnierzy, następnie spopularyzowany wśród nastolatków. Kobiety, (jak to zazwyczaj bywa), musiały się nieco zastanowić i przyjęły go jako element swojej garderoby dopiero na początku lat 60.



Z upływem czasu, koszulka z krótkim rękawem, staje się elementem promocji zespołów muzycznych, aktywistów, polityków i wszystkich innych, którzy zapragnęli pokazać swój odmienny światopogląd. W 1984 roku Katharine Hamnett projektuje kolekcję „Choose life”, prezentując kontrowersyjne slogany. Okazało się, że można tym sposobem wyrazić opinię, nie wypowiadając słów. 



Twoje ubranie decyduje o tym, jak widzi Cię świat, zwłaszcza dziś, gdy kontakty międzyludzkie są tak szybkie. Moda jest błyskawicznym językiem." - Miuccia Prada


Dziś, chyba każdy z nas ma T-shirt, ale nie każdy musi być taki sam. Możemy sprawić, że nasz będzie wyjątkowy.

DIY – Do It Yourself
  
Stwórz swoje logo, przyszyj inicjały, zrób napis  wykorzystując skórzany materiał.




Wykorzystałam: T-shirt, torebka, dziurkacz ozdobny


Wykonanie jeden, dwa, trzy:

1.  Wycięłam z torebki kawałki materiału.
2.  Przygotowałam serduszka za pomocą dziurkacza ozdobnego.
3. Ułożyłam inicjały bloga (dopasowywałam wielkość napisu i odległość elementów przyklejając je najpierw na dwustronną taśmę klejącą), a następnie przyszyłam .

Ja wybrałam kształt serduszka, natomiast możliwości jest mnóstwo. Dziurkacze znajdziecie w dziale z artykułami kreatywnymi w Empiku.


Natomiast sam T-shirt jest w prawie każdej sieciówce (swój kupiłam w H&M). Jednokolorowe koszulki, bez napisów są zazwyczaj elementem kolekcji basic. Tworzą tzw. „bazę” garderoby, pasują do wszystkiego i dobrze łączą się z droższymi rzeczami. Myślę, że jeszcze lepszym połączeniem może okazać się męska koszulka wykorzystana w nasz, niepowtarzalny sposób :)
To macie już pomysł?                 

Soyez créatifs!


Biblioteczka:

Do napisania tekstu wykorzystałam: „100 idei, które zmieniły modę” (Harriet Worsley).
 

You Might Also Like

2 komentarze

Facebook

Instagram

YOUTUBE