SUKIENKA Z GORSETEM

10/31/2016


http://monafactory.blogspot.com/2016/10/sukienka-z-gorsetem.htmlTowarzyszący przez prawie dwadzieścia wieków gorset – nieodłączny atrybut kobiecego stroju, zaciskający żebra do granic możliwości, w końcu ustępuje miejsca wygodzie pod koniec XIX wieku.


Choć tak naprawdę ostatecznie został odrzucony po pierwszej wojnie światowej, pierwszym projektantem który zarysował nową linię kobiecej sylwetki, był Paul Poiret. Sam pisząc o swoich projektach twierdził, że nowy model sukni nie powstał z chęci wyzwolenia dam z gorsetu, lecz poszukiwania nowych form piękna. I tak, mimochodem, dokonał tego, czego nie udało się przez wieki – w ramach nowych trendów w modzie przywrócił kobiecie oddech.

A propos tych przeraźliwych historii... czas na Halloween! Ponieważ świadomie wyglądamy wtedy najgorzej jak się da, możemy sobie pozwolić na założenie jakiś zniszczonych ubrań. W większości przypadków, coś jest z nimi nie tak, ale skoro nadal mamy je w szafie, to znaczy, że nie są zupełnie bezużyteczne.

Podobnie jest z rzeczami kupionymi przez Internet - kuszące na zdjęciach i w opisie, aczkolwiek często... ZA CIASNE. Nie nosimy, ale wyrzucić szkoda. 


Więc choćbym miała spędzić wieczór na wdechu, nic nie pijąc i się nie poruszając… to bym jej nie zapięła. Dlatego przerobiłam jej tył na wzór GORSETU.

A czy Ty masz za ciasną sukienkę?


DIY – Do It Yourself

Wykorzystaj pomysł z GORSETEM.

Wykonanie jeden, dwa, trzy:

1. Wyprułam zamek
2. Wszyłam ręcznie krótszy zamek błyskawiczny.
3. Przymocowałam kółeczka żeby wpleść tasiemkę i nakleiłam pasek maskujący.

I tym prostym sposobem uratowałam swoją sukien. Tymczasem, będąOKROPNIE spóźniona, życzę Wam STRASZNIE udanego wieczoru!







Amusez-vous bien.

To cukierek czy psikus? 



You Might Also Like

1 komentarze

Facebook

Instagram

YOUTUBE