#StitchHasNoNationality

5/28/2017


Wyzdrowiałam. Dużo rzeczy przemyślałam. Wyciągnęłam wnioski i czas ruszać do przodu.

Na dobry początek przyłączam się do akcji Stitch Has No Nationality.

"Najważniejsze wartości w naszym życiu nie mają narodowości. 
MIŁOŚĆ, PRZYJAŹŃ, POKÓJ, KOMPROMIS, a nawet PIENIĄDZE jej nie mają."

Akcję wesprzeć można publikując na swoim profilu FB lub Instagram zdjęcie z tagiem #StitchHasNoNationality lub przesłać je na adres marketing@strima.com

#fashion #stitchhasnonationality

PS. Dziękuję wszystkim za wiadomości. Jesteście kochani! W pełni wróciłam do sił, pracy, studiów i nawet treningów (a wierzcie mi, że po prawie dwóch miesiącach leżenia i jedzenia jest co robić)... :) Wiem tylko - nie zrobię wszystkiego na raz. Nie chcę wszystkiego robić na raz, bo zdrowie jest tylko jedno.


To kto robi ze mną formę na lato? :)



You Might Also Like

0 komentarze

Facebook

Instagram

YOUTUBE